cabecerainici

L'inici d'un somni

Durant la primera meitat del 2010, un grup de somiadors i somiadores va anar trobant-se esporàdicament per tal de començar a dibuixar un somni col·lectiu. Aquest somni s'ha convertit en una fantàstica realitat: E3 Fundació Sinergia.

Aquí neix i es consolida un somni, una Institució (E3 Fundació Sinergia) capaç de retornar a l'esport part d'allò que ens ha brindat: compromís amb la contínua millora personal, possibilitats per créixer i desenvolupar-nos, un context envejable i recomenable per a tothom.

Aquest somni no és més que la sinergia de moltes persones i institucions dedicades en cos i ànima, directa o indirectament al món de l'Empresa, de l'Esport i/o de l'Educació (d'aquí el nostre nom E3).

Aquesta Fundació, a partir dels recursos econòmics generats, promocionarà l'esport en aquells àmbits desavantatjats on no puguin gaudir dels seus valors (esforç, compromís, participació, autonomia, superació, honestedat, disciplina, companyerisme, respecte, equip, creativitat, lideratge, diversió, reconeixement, comunicació, energia, ...), i dels seus fantàstics beneficis per la salut integral; en definitiva possibilitar l'esport a aquelles persones (nens, nenes, homes i dones) que no puguin gaudir i viure amb esport. Entre tots aconseguirem "somnis realitat".

Per tal d'aconseguir-ho intentarem cobrir una necessitat existent, construir una plataforma formativa per "inventar". Un espai de sinergies entre Esport, Empresa i Educació, un espai E3.

Ho aconseguirem gràcies a la gran quantitat de potencial humà que podem connectar, compartir i gaudir. Somiadors disposats a viure el projecte, a compartir experiències i coneixements, preparats per gaudir durant el camí del projecte.

Vols somiar amb nosaltres?

Amb aquesta aventura pretenem connectar infinitat de persones vinculades amb la formació, amb l'objectiu de fer arribar la nostra veu al màxim de professionals possibles dels àmbits educatius, directius i esportius.

Aquestes sinergies generaran fantàstics programes formatius amb varietat de propostes dirigides a diferents perfils: entrenadors, docents, directius, professionals, esportistes, a totes aquelles persones vinculades a l'esport, l'empresa i/o l'educació

Esperem que t'emocioni aquest somni!

"El futur pertany a aquells que creuen en la bellesa dels seus somnis"
Eleanor Roosevelt